BMW E30 is turbo

Наши машины
Аватара пользователя
andriy320e30
Сообщения: 438
Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
Откуда: Украина. Львов.смт Красне

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение andriy320e30 »

Дякую! корекція тільки -1 градус по запалюванню .тиск падає по температурі вхідного повітря . певно турбіна не зжимає гаряче повітря так як холодне ,і швидкість рег по наддуву майже макс 250 стоїть .добре би було повернути корекцію по темп як колись було
Аватара пользователя
jhm
Сообщения: 6230
Зарегистрирован: 05 авг 2011 18:39
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG
Откуда: Украина, Львов

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение jhm »

andriy320e30 писал(а):Дякую! корекція тільки -1 градус по запалюванню .тиск падає по температурі вхідного повітря . певно турбіна не зжимає гаряче повітря так як холодне ,і швидкість рег по наддуву майже макс 250 стоїть .добре би було повернути корекцію по темп як колись було
колись було теж погано, коли інтеркулер нагрівався то виникав передув
в ідеалі треба окремий датчик до турбіни ставити
Аватара пользователя
andriy320e30
Сообщения: 438
Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
Откуда: Украина. Львов.смт Красне

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение andriy320e30 »

я зробив забір повітря з під бампера ( правда сітка замісь фільтра)) думаю тепер буде краще на змаганнях.бо під капотом дуже гаряче ,тому і не дує .тепер тільки лаунч до педалі щеплення прикрутити ,бо десь пів секунди провал між передачами
Аватара пользователя
jhm
Сообщения: 6230
Зарегистрирован: 05 авг 2011 18:39
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG
Откуда: Украина, Львов

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение jhm »

andriy320e30 писал(а):я зробив забір повітря з під бампера ( правда сітка замісь фільтра)) думаю тепер буде краще на змаганнях.бо під капотом дуже гаряче ,тому і не дує .тепер тільки лаунч до педалі щеплення прикрутити ,бо десь пів секунди провал між передачами
а, ну тоді ясно, чому в тебе така сильна просадка була
Аватара пользователя
andriy320e30
Сообщения: 438
Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
Откуда: Украина. Львов.смт Красне

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение andriy320e30 »

бавився програмкою .реально працює( на графіку навіть видно скачки наддуву)). тільки потрібно знати точну вагу +-5% . короче треба важитись.
замір 0.8 бара 25градусів впуск
.вже зробив драговий холодний забір з під бампера :-) але треба хоть 20гр на дворі ,тоді реально набагато краще їде машина .
Вложения
dyno run.jpg
Аватара пользователя
andriy320e30
Сообщения: 438
Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
Откуда: Украина. Львов.смт Красне

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение andriy320e30 »

ше заміряли стокову 318(115сил) . то без наддуву на низьких оборотах потужність і момент сходяться з моїми показниками.

Изображение
Аватара пользователя
andriy320e30
Сообщения: 438
Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
Откуда: Украина. Львов.смт Красне

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение andriy320e30 »

на зараз виникла проблема з іскрою . впала темп до 10гр і катушки вже не працюють вище 0.8 бар :-( . вичитав що від ауді 1.8 т дуже добрі .цитата-
Система с 2-мя коммутаторами и 4-мя индивидуальными катушками от Ауди 1.8T gen 1 отлично зарекомендовала себя на турбированных автомобилях с давлениями наддува 2.5bar и выше!.
але тут говорили що вони з комутаторами встроєними . :-( я так розумію там був перехід з простих на комутаторні. от думаю щоб купити правельні
Последний раз редактировалось andriy320e30 11 окт 2016 10:47, всего редактировалось 1 раз.
Аватара пользователя
andriy320e30
Сообщения: 438
Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
Откуда: Украина. Львов.смт Красне

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение andriy320e30 »

і ше замітив що мої в ночі легенько іскрять по корпусу .думаю тепер вже точно їх треба міняти ,і викидати дроти високовольтні\

Ярослав ,а в тебе які катушки? я розумію якраз така ауді1.8т 1 -генерації.
найшов 3 контактні і 4 . думаю 3 контактні без комутатора?
Аватара пользователя
jhm
Сообщения: 6230
Зарегистрирован: 05 авг 2011 18:39
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG
Откуда: Украина, Львов

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение jhm »

В мене gen1 3 провідні
пошукай такі самі з октавії, будуть свіжіші
нема смислу брати 10-річні, там ресурс вже виїздили
ще з tfsi катушки добре працюють
Аватара пользователя
andriy320e30
Сообщения: 438
Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
Откуда: Украина. Львов.смт Красне

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение andriy320e30 »

Я буду брав тільки нові ,найшов бремі по 900гр.замітив що при 15 градусах все ок .сьогодні було 10 на впуску вже пропуски :-):
Ответить