BMW E30 is turbo
- andriy320e30
- Сообщения: 438
- Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
- Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
- Откуда: Украина. Львов.смт Красне
Re: BMW E30 is turbo
Дякую! корекція тільки -1 градус по запалюванню .тиск падає по температурі вхідного повітря . певно турбіна не зжимає гаряче повітря так як холодне ,і швидкість рег по наддуву майже макс 250 стоїть .добре би було повернути корекцію по темп як колись було
- jhm
- Сообщения: 6228
- Зарегистрирован: 05 авг 2011 18:39
- Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG
- Откуда: Украина, Львов
Re: BMW E30 is turbo
колись було теж погано, коли інтеркулер нагрівався то виникав передувandriy320e30 писал(а):Дякую! корекція тільки -1 градус по запалюванню .тиск падає по температурі вхідного повітря . певно турбіна не зжимає гаряче повітря так як холодне ,і швидкість рег по наддуву майже макс 250 стоїть .добре би було повернути корекцію по темп як колись було
в ідеалі треба окремий датчик до турбіни ставити
- andriy320e30
- Сообщения: 438
- Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
- Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
- Откуда: Украина. Львов.смт Красне
Re: BMW E30 is turbo
я зробив забір повітря з під бампера ( правда сітка замісь фільтра)) думаю тепер буде краще на змаганнях.бо під капотом дуже гаряче ,тому і не дує .тепер тільки лаунч до педалі щеплення прикрутити ,бо десь пів секунди провал між передачами
- jhm
- Сообщения: 6228
- Зарегистрирован: 05 авг 2011 18:39
- Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG
- Откуда: Украина, Львов
Re: BMW E30 is turbo
а, ну тоді ясно, чому в тебе така сильна просадка булаandriy320e30 писал(а):я зробив забір повітря з під бампера ( правда сітка замісь фільтра)) думаю тепер буде краще на змаганнях.бо під капотом дуже гаряче ,тому і не дує .тепер тільки лаунч до педалі щеплення прикрутити ,бо десь пів секунди провал між передачами
- andriy320e30
- Сообщения: 438
- Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
- Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
- Откуда: Украина. Львов.смт Красне
Re: BMW E30 is turbo
бавився програмкою .реально працює( на графіку навіть видно скачки наддуву)). тільки потрібно знати точну вагу +-5% . короче треба важитись.
замір 0.8 бара 25градусів впуск
.вже зробив драговий холодний забір з під бампера
але треба хоть 20гр на дворі ,тоді реально набагато краще їде машина .
замір 0.8 бара 25градусів впуск
.вже зробив драговий холодний забір з під бампера

- andriy320e30
- Сообщения: 438
- Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
- Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
- Откуда: Украина. Львов.смт Красне
Re: BMW E30 is turbo
ше заміряли стокову 318(115сил) . то без наддуву на низьких оборотах потужність і момент сходяться з моїми показниками.


- andriy320e30
- Сообщения: 438
- Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
- Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
- Откуда: Украина. Львов.смт Красне
Re: BMW E30 is turbo
на зараз виникла проблема з іскрою . впала темп до 10гр і катушки вже не працюють вище 0.8 бар
. вичитав що від ауді 1.8 т дуже добрі .цитата-
Система с 2-мя коммутаторами и 4-мя индивидуальными катушками от Ауди 1.8T gen 1 отлично зарекомендовала себя на турбированных автомобилях с давлениями наддува 2.5bar и выше!.
але тут говорили що вони з комутаторами встроєними .
я так розумію там був перехід з простих на комутаторні. от думаю щоб купити правельні

Система с 2-мя коммутаторами и 4-мя индивидуальными катушками от Ауди 1.8T gen 1 отлично зарекомендовала себя на турбированных автомобилях с давлениями наддува 2.5bar и выше!.
але тут говорили що вони з комутаторами встроєними .

Последний раз редактировалось andriy320e30 11 окт 2016 10:47, всего редактировалось 1 раз.
- andriy320e30
- Сообщения: 438
- Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
- Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
- Откуда: Украина. Львов.смт Красне
Re: BMW E30 is turbo
і ше замітив що мої в ночі легенько іскрять по корпусу .думаю тепер вже точно їх треба міняти ,і викидати дроти високовольтні\
Ярослав ,а в тебе які катушки? я розумію якраз така ауді1.8т 1 -генерації.
найшов 3 контактні і 4 . думаю 3 контактні без комутатора?
Ярослав ,а в тебе які катушки? я розумію якраз така ауді1.8т 1 -генерації.
найшов 3 контактні і 4 . думаю 3 контактні без комутатора?
- jhm
- Сообщения: 6228
- Зарегистрирован: 05 авг 2011 18:39
- Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG
- Откуда: Украина, Львов
Re: BMW E30 is turbo
В мене gen1 3 провідні
пошукай такі самі з октавії, будуть свіжіші
нема смислу брати 10-річні, там ресурс вже виїздили
ще з tfsi катушки добре працюють
пошукай такі самі з октавії, будуть свіжіші
нема смислу брати 10-річні, там ресурс вже виїздили
ще з tfsi катушки добре працюють
- andriy320e30
- Сообщения: 438
- Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
- Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
- Откуда: Украина. Львов.смт Красне
Re: BMW E30 is turbo
Я буду брав тільки нові ,найшов бремі по 900гр.замітив що при 15 градусах все ок .сьогодні було 10 на впуску вже пропуски 
