BMW E30 is turbo

Наши машины
Аватара пользователя
andriy320e30
Сообщения: 438
Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
Откуда: Украина. Львов.смт Красне

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение andriy320e30 »

Піджав зазордо 0,5 але ше не пробував
Аватара пользователя
andriy320e30
Сообщения: 438
Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
Откуда: Украина. Львов.смт Красне

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение andriy320e30 »

Час накопичення піднімав.85%на 6к об. Час стандартний. Будем пробувати на 0.5 зазорі. Бо на старих катушках на 0,8 бара і 0.8 зазорі теж здувало. На 0.5 зазорі вже ні.
Напругу на катушках не міряв, але з контактами вроді все добре. Через реле стандартне заводське. Хіба переміряю потім коли потепліє
Вложения
1 пропуск на 2.6 мс  . 3тя передача . 1ша 2га без пропусків ,але тиск менший
1 пропуск на 2.6 мс . 3тя передача . 1ша 2га без пропусків ,але тиск менший
Аватара пользователя
andriy320e30
Сообщения: 438
Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
Откуда: Украина. Львов.смт Красне

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение andriy320e30 »

ну от підігнув зазори ,нема пропусків . але ше на 3тій 1.2 бара попробую. коли пропуск зразу видно як лямбда біднить. надіюся на 3тій не буде пропусків ,)
Вложения
тут видно скачок де біднить (пропуск)
тут видно скачок де біднить (пропуск)
нема пропускыв.jpg
Аватара пользователя
jhm
Сообщения: 6230
Зарегистрирован: 05 авг 2011 18:39
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG
Откуда: Украина, Львов

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение jhm »

постав накопичення 100% на всіх обертах
Аватара пользователя
andriy320e30
Сообщения: 438
Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
Откуда: Украина. Львов.смт Красне

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение andriy320e30 »

Поняв! . Ставлю 100%і розжимаю зазор помаленько)
Аватара пользователя
jhm
Сообщения: 6230
Зарегистрирован: 05 авг 2011 18:39
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG
Откуда: Украина, Львов

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение jhm »

andriy320e30 писал(а):Поняв! . Ставлю 100%і розжимаю зазор помаленько)
зазор краще не розжимати, чим більший зазор тим більша імовірність пробою ізоляції
краще залишити запас
Аватара пользователя
andriy320e30
Сообщения: 438
Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
Откуда: Украина. Львов.смт Красне

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение andriy320e30 »

jhm писал(а):
andriy320e30 писал(а):Поняв! . Ставлю 100%і розжимаю зазор помаленько)
зазор краще не розжимати, чим більший зазор тим більша імовірність пробою ізоляції
краще залишити запас
Ок.лишаю 0.5 вроді потужність не впала сильно. Чекаю погоди для тестів
Аватара пользователя
andriy320e30
Сообщения: 438
Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
Откуда: Украина. Львов.смт Красне

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение andriy320e30 »

сьогодні тестував .нічо не помогло .то скоріше паливна . до 0.7-0.8 все норм .крутить в відсічку .на 1барі до5500 на 3тій :-( . надіюся ше шо десь шланг пережатий біля насоса .і падає скорість прокачки
Вложения
норм.jpg
біднить  недокручує
біднить недокручує
Аватара пользователя
andriy320e30
Сообщения: 438
Зарегистрирован: 06 дек 2013 19:56
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1
Откуда: Украина. Львов.смт Красне

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение andriy320e30 »

на нижньому видно як корекція палива йде в +30.
насос новий вальбро ,навіть 15к незнаю чи наїздив :-( оригілнал в турбогаражі брав
Аватара пользователя
DOK 08
Сообщения: 42
Зарегистрирован: 19 мар 2012 22:32
Автомобиль: BМW Е21
Откуда: м.Красилів Хм.обл

Re: BMW E30 is turbo

Сообщение DOK 08 »

А в логах можно побачити час роботи форсунок в мск,може в тебе форсунки кончились,до речі які в тебе,а то загрузка то діло відносне,для мене час відкритя 16мск в фаз режимі -максимум,хтось і на 20 мск їздить.
Ответить