BMW E30 is turbo

Наши машины

Сообщение andriy320e30 » 18 июл 2016, 17:22

Дякую! корекція тільки -1 градус по запалюванню .тиск падає по температурі вхідного повітря . певно турбіна не зжимає гаряче повітря так як холодне ,і швидкість рег по наддуву майже макс 250 стоїть .добре би було повернути корекцію по темп як колись було
Аватар пользователя
andriy320e30
 
Сообщений: 440
Зарегистрирован:
06 дек 2013, 19:56
Откуда: Украина. Львов.смт Красне
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1

Сообщение jhm » 18 июл 2016, 17:26

andriy320e30 писал(а):Дякую! корекція тільки -1 градус по запалюванню .тиск падає по температурі вхідного повітря . певно турбіна не зжимає гаряче повітря так як холодне ,і швидкість рег по наддуву майже макс 250 стоїть .добре би було повернути корекцію по темп як колись було

колись було теж погано, коли інтеркулер нагрівався то виникав передув
в ідеалі треба окремий датчик до турбіни ставити
Аватар пользователя
jhm
 
Сообщений: 6108
Зарегистрирован:
05 авг 2011, 18:39
Откуда: Украина, Львов
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG

Сообщение andriy320e30 » 18 июл 2016, 17:44

я зробив забір повітря з під бампера ( правда сітка замісь фільтра)) думаю тепер буде краще на змаганнях.бо під капотом дуже гаряче ,тому і не дує .тепер тільки лаунч до педалі щеплення прикрутити ,бо десь пів секунди провал між передачами
Аватар пользователя
andriy320e30
 
Сообщений: 440
Зарегистрирован:
06 дек 2013, 19:56
Откуда: Украина. Львов.смт Красне
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1

Сообщение jhm » 18 июл 2016, 17:50

andriy320e30 писал(а):я зробив забір повітря з під бампера ( правда сітка замісь фільтра)) думаю тепер буде краще на змаганнях.бо під капотом дуже гаряче ,тому і не дує .тепер тільки лаунч до педалі щеплення прикрутити ,бо десь пів секунди провал між передачами

а, ну тоді ясно, чому в тебе така сильна просадка була
Аватар пользователя
jhm
 
Сообщений: 6108
Зарегистрирован:
05 авг 2011, 18:39
Откуда: Украина, Львов
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG

Сообщение andriy320e30 » 29 июл 2016, 08:56

бавився програмкою .реально працює( на графіку навіть видно скачки наддуву)). тільки потрібно знати точну вагу +-5% . короче треба важитись.
замір 0.8 бара 25градусів впуск
.вже зробив драговий холодний забір з під бампера :-) але треба хоть 20гр на дворі ,тоді реально набагато краще їде машина .
Вложения
dyno run.jpg
Аватар пользователя
andriy320e30
 
Сообщений: 440
Зарегистрирован:
06 дек 2013, 19:56
Откуда: Украина. Львов.смт Красне
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1

Сообщение andriy320e30 » 29 июл 2016, 09:01

ше заміряли стокову 318(115сил) . то без наддуву на низьких оборотах потужність і момент сходяться з моїми показниками.

Изображение
Аватар пользователя
andriy320e30
 
Сообщений: 440
Зарегистрирован:
06 дек 2013, 19:56
Откуда: Украина. Львов.смт Красне
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1

Сообщение andriy320e30 » 11 окт 2016, 10:45

на зараз виникла проблема з іскрою . впала темп до 10гр і катушки вже не працюють вище 0.8 бар :-( . вичитав що від ауді 1.8 т дуже добрі .цитата-
Система с 2-мя коммутаторами и 4-мя индивидуальными катушками от Ауди 1.8T gen 1 отлично зарекомендовала себя на турбированных автомобилях с давлениями наддува 2.5bar и выше!.
але тут говорили що вони з комутаторами встроєними . :-( я так розумію там був перехід з простих на комутаторні. от думаю щоб купити правельні
Последний раз редактировалось andriy320e30 11 окт 2016, 10:47, всего редактировалось 1 раз.
Аватар пользователя
andriy320e30
 
Сообщений: 440
Зарегистрирован:
06 дек 2013, 19:56
Откуда: Украина. Львов.смт Красне
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1

Сообщение andriy320e30 » 11 окт 2016, 10:46

і ше замітив що мої в ночі легенько іскрять по корпусу .думаю тепер вже точно їх треба міняти ,і викидати дроти високовольтні\

Ярослав ,а в тебе які катушки? я розумію якраз така ауді1.8т 1 -генерації.
найшов 3 контактні і 4 . думаю 3 контактні без комутатора?
Аватар пользователя
andriy320e30
 
Сообщений: 440
Зарегистрирован:
06 дек 2013, 19:56
Откуда: Украина. Львов.смт Красне
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1

Сообщение jhm » 14 окт 2016, 19:25

В мене gen1 3 провідні
пошукай такі самі з октавії, будуть свіжіші
нема смислу брати 10-річні, там ресурс вже виїздили
ще з tfsi катушки добре працюють
Аватар пользователя
jhm
 
Сообщений: 6108
Зарегистрирован:
05 авг 2011, 18:39
Откуда: Украина, Львов
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG

Сообщение andriy320e30 » 15 окт 2016, 01:05

Я буду брав тільки нові ,найшов бремі по 900гр.замітив що при 15 градусах все ок .сьогодні було 10 на впуску вже пропуски :-):
Аватар пользователя
andriy320e30
 
Сообщений: 440
Зарегистрирован:
06 дек 2013, 19:56
Откуда: Украина. Львов.смт Красне
Автомобиль: BMW e30 318is turbo invent ems1

Пред.След.

Вернуться в Гараж

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5