Страница 3 из 6

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 18 июл 2016 17:22
andriy320e30
Дякую! корекція тільки -1 градус по запалюванню .тиск падає по температурі вхідного повітря . певно турбіна не зжимає гаряче повітря так як холодне ,і швидкість рег по наддуву майже макс 250 стоїть .добре би було повернути корекцію по темп як колись було

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 18 июл 2016 17:26
jhm
andriy320e30 писал(а):Дякую! корекція тільки -1 градус по запалюванню .тиск падає по температурі вхідного повітря . певно турбіна не зжимає гаряче повітря так як холодне ,і швидкість рег по наддуву майже макс 250 стоїть .добре би було повернути корекцію по темп як колись було
колись було теж погано, коли інтеркулер нагрівався то виникав передув
в ідеалі треба окремий датчик до турбіни ставити

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 18 июл 2016 17:44
andriy320e30
я зробив забір повітря з під бампера ( правда сітка замісь фільтра)) думаю тепер буде краще на змаганнях.бо під капотом дуже гаряче ,тому і не дує .тепер тільки лаунч до педалі щеплення прикрутити ,бо десь пів секунди провал між передачами

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 18 июл 2016 17:50
jhm
andriy320e30 писал(а):я зробив забір повітря з під бампера ( правда сітка замісь фільтра)) думаю тепер буде краще на змаганнях.бо під капотом дуже гаряче ,тому і не дує .тепер тільки лаунч до педалі щеплення прикрутити ,бо десь пів секунди провал між передачами
а, ну тоді ясно, чому в тебе така сильна просадка була

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 29 июл 2016 08:56
andriy320e30
бавився програмкою .реально працює( на графіку навіть видно скачки наддуву)). тільки потрібно знати точну вагу +-5% . короче треба важитись.
замір 0.8 бара 25градусів впуск
.вже зробив драговий холодний забір з під бампера :-) але треба хоть 20гр на дворі ,тоді реально набагато краще їде машина .

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 29 июл 2016 09:01
andriy320e30
ше заміряли стокову 318(115сил) . то без наддуву на низьких оборотах потужність і момент сходяться з моїми показниками.

Изображение

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 11 окт 2016 10:45
andriy320e30
на зараз виникла проблема з іскрою . впала темп до 10гр і катушки вже не працюють вище 0.8 бар :-( . вичитав що від ауді 1.8 т дуже добрі .цитата-
Система с 2-мя коммутаторами и 4-мя индивидуальными катушками от Ауди 1.8T gen 1 отлично зарекомендовала себя на турбированных автомобилях с давлениями наддува 2.5bar и выше!.
але тут говорили що вони з комутаторами встроєними . :-( я так розумію там був перехід з простих на комутаторні. от думаю щоб купити правельні

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 11 окт 2016 10:46
andriy320e30
і ше замітив що мої в ночі легенько іскрять по корпусу .думаю тепер вже точно їх треба міняти ,і викидати дроти високовольтні\

Ярослав ,а в тебе які катушки? я розумію якраз така ауді1.8т 1 -генерації.
найшов 3 контактні і 4 . думаю 3 контактні без комутатора?

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 14 окт 2016 19:25
jhm
В мене gen1 3 провідні
пошукай такі самі з октавії, будуть свіжіші
нема смислу брати 10-річні, там ресурс вже виїздили
ще з tfsi катушки добре працюють

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 15 окт 2016 01:05
andriy320e30
Я буду брав тільки нові ,найшов бремі по 900гр.замітив що при 15 градусах все ок .сьогодні було 10 на впуску вже пропуски :-):