Страница 4 из 6

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 15 окт 2016 10:19
jhm
andriy320e30 писал(а):Я буду брав тільки нові ,найшов бремі по 900гр.замітив що при 15 градусах все ок .сьогодні було 10 на впуску вже пропуски :-):
свічки і провода давно міняв?
Кути перевір, можливо занадто ранні

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 15 окт 2016 13:36
andriy320e30
Свічки 5к тому нжк 7 ірідій ,дроти ніколи ,але їх вже не буде бо катушку прямо на свічку зроблю.кути 19гр на барі при 6к об ,але бенз спиртовий.по катушкам в бмв за
слабі стокові під високий наддув,то вже перевірено людьми

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 15 окт 2016 13:38
andriy320e30
Мені простіше поміняти катушки ,бо дроти коштують дорого дуже)

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 15 окт 2016 16:43
andriy320e30
Кстаті на зазорах 0.8 .іскра пропадала вже на 0,5 бара.зараз 0.6

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 19 ноя 2016 12:02
andriy320e30
Поставив катушки від ауді ,всі проблеми з іскрою пропали ,тримає 1,3 бара зазор 0,8.температура 5.
Правда без проводів не получилось .але в ночі вже нічо не іскрить

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 03 янв 2017 00:47
DOK 08
На М10 на спареній 1-4 ,2-3 ,вазовській трьохконтактній катушці 1 бар без проблем ,дроти нові,свічки прості а17дв 0,8мм зазаор.На індивідуальних ваз катушках 1,3 бар стд свічках все ок,проблеми начались коли поставив денсо з 1.1мм зазором за 800 гр,більше 0,5 пропуски ну і доїздився ,пробило прокладк

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 20 фев 2017 16:57
andriy320e30
я от бачу теж пропуски в мене вище 6000 об. на зазорі 0.8 . на 1барі. треба все таки зменшити до 0.5 ,або міняти свічки на простіші))

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 20 фев 2017 16:59
andriy320e30
саме головне ,до 6000об нема пропусків навіть на 1.4 барах . а піля 6000об є при 1 барі. хіба попробую виключити захист по афр і так пробувати . нехочу зазори поки шо зменшувати

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 20 фев 2017 17:01
andriy320e30
DOK 08 писал(а):На М10 на спареній 1-4 ,2-3 ,вазовській трьохконтактній катушці 1 бар без проблем ,дроти нові,свічки прості а17дв 0,8мм зазаор.На індивідуальних ваз катушках 1,3 бар стд свічках все ок,проблеми начались коли поставив денсо з 1.1мм зазором за 800 гр,більше 0,5 пропуски ну і доїздився ,пробило прокладк
ну то зрозуміло . на турбу треба до 0.8 зазор

Re: BMW E30 is turbo

Добавлено: 20 фев 2017 21:21
jhm
andriy320e30 писал(а):саме головне ,до 6000об нема пропусків навіть на 1.4 барах . а піля 6000об є при 1 барі. хіба попробую виключити захист по афр і так пробувати . нехочу зазори поки шо зменшувати
маю сумніви що справа саме у свічках, де 5000 там і 6000, принципово нічого не міняється, оберти не високі
може в тебе час накопичення в катушках зменшений на 6000?
або банальніше - клапана підвисають, напруга на катушках просаджується?